ماشين
ماشين

تاريخچه اجاره اتومبيل

اجاره ماشين ارزان تهران

 

تاريخچه اجاره اتومبيل ارزان

فرقي نمي كند كه مي خواهيد به كدام يك از كشور هاي دنيا سفر كنيد يا از كدام كشور به ايران مي آييد اجاره اتومبيل ارزان تهران يكي از بهترين گزينه ها براي سفر كردن است كه ممكن است همه ما آن را تجربه كرده باشيم بدون انكه با خود فكر كنيم كه تاريخچه كرايه اتومبيل و اجاره ماشين ارزان چه بوده است

 تاريخچه كرايه اتومبيل


 
اعتقاد بر اين است كه صنايع اجاره اتومبيل در ايالات متحده در سال 1916 آغاز شده است، زماني كه يك مرد نبراسكا به نام جو ساندرز تصميم به فروش مدل Ford T خود را به محلي برد و براي بازديد به بازرگانان داد. اين كارآفرين باهوش يك مسافت پيما را به چرخ جلو وسيله نقليه متصل مي كند و 10 سنت به ازاي يك مايل از كساني كه از خودرو استفاده كرده بودند دريافت كرد
چندان طول نكشيد تا سوندرز متوجه شد كه او به يك ايده كسب و كار سود آورده دست پيدا كرده است. تا سال 1925، شركت مستقل سوندرز رشد كرد تا عمليات را در 21 ايالت شامل شود. سوندرز همچنين شروع به تدوين وسيله نقليه خود را در اين دوران كرد - قديمي ترين آگهي هاي كرايسلر از دهه 1920 كه مي گويد ناوگان Saunders شامل تقريبا 1 ميليون دلار از وسايل نقليه كرايسلر بوده است
رقباي او به سرعت بر مدل منحصر به فرد اجاره اتومبيل سوندرز دست يافتند، و مدتها بعد از آن والتر جاكوبز شروع به خريد يك دوجين مدل T Fords براي خود كرد. تا سال 1923، كسب و كار جاكوبس در فروش سالانه بيش از يك ميليون دلار درآمد داشت
اين دو نفر كارخانه هاي اجاره اتومبيل مستقل خود را از ساخته اند، اما فقط يك نفر در بالاي آن قرار مي گيرد. در اواسط دهه 1920، جاكوبز آشنايي آقاي جان هرتز، مالك شركت زرد Cab Manufacturing در شيكاگو را به دست آورد. هرتز در نهايت شركت اجاره اتومبيل ارزان جاكوبز را خريد، تولد آنچه كه اكنون يكي از بزرگترين شركتهاي اجاره اتومبيل در اين كشور است. بعد از آن، جنرال موتورز از شركت توليد زباله زرد هرتز خريداري مي كرد و به عنوان بخش اجاره ماشين از شركت "Hertz Driv-Ur-Self System"
جنگ جهاني دوم همراه با گسترش سيستم راه آهن كشور، باعث تسهيل رشد تقاضاي اجاره اتومبيل در سراسر ايالات متحده شد. Rail Extensions، Inc.، با آژانس هاي كرايه اي كار كرده است، و فضاي كابين اجاره در ايستگاه هاي راه آهن را اختصاص مي دهد. آنها حتي خدمات تلگراف را براي مشتريان راه آهن ارائه دادند تا بتوانند اتومبيل را در يك ايستگاه رزرو كرده و در مقصد ديگري آنها را انتخاب كنند


خودروي پرطرفدار صنعتي از سال 1946 تا 1970


صنايع اجاره اتومبيل همچنان به دنبال جنگ جهاني دوم ادامه داشت. در واقع، آمار از آن زمان نشان داد كه صنعت اجاره ماشين با سرعت رشد يكي ديگر از روش هاي حمل و نقل محبوب - خطوط هوايي است همانطور كه تعداد مسافرهاي هواپيمايي رشد كرده است، نياز به وسايل نقليه بيشتري نيز وجود دارد. همانطور كه با راه آهن بود، مدت ها بود كه شركت هاي اجاره اتومبيل شروع به باز كردن محل هاي اجاره در داخل فرودگاه هاي بزرگ كردند
پادشاه واقعي كارخانه كرايه تاكسي فرودگاه تا سال 1946 ظاهر نشد، زماني كه آقاي وارن اويس هواپيمايي Avis Airlines Rent A را در فرودگاه Willow Run ديترويت راه اندازي كرد. Avis كسب و كار خود را تنها با سه وسيله نقليه آغاز كرد. بر خلاف ساير شركت هاي اجاره اي، كه اكثر توجه خود را در مورد مكان هاي اجاره "مركز شهر" متمركز كرده اند، Avis تمامي تلاش هاي خود را در زمينه ايجاد حق بيمه هاي فرودگاه متمركز كرده است. Avis حتي از شركت هاي هواپيمايي خود براي ترويج شركت خود و جذب مشتريان تازه از آسمان استفاده مي كرد

 
يك نگاه سريع


در سال هاي دهه 1940 يك شركت مستقل اجاره اتومبيل بود كه دشوار بود. مسابقه شديد شد و شركت ها بايد منابع نامحدود را براي استفاده از بازاريابي در حال گسترش استفاده كنند. اين نياز به نفوذ بيشتر بازار، اين است كه در نهايت 24 شركت مستقل كرايه اتومبيل در سنت لوئيس، ميسوري به گروه بپردازند، در سال 1947 سيستم اجاره اتومبيل ملي را تشكيل داد


صنايع اجاره اتومبيل امروز


صنايع اجاره اتومبيل در طول سي سال گذشته شاهد ركود و كبودي هاي زيادي بوده است، زيرا افزايش رقابت نياز به برنامه هاي تخفيف ابتكاري و قيمت هاي پيچيده را ايجاد كرده است. اين رقابت برش گلو باعث شد كه بسياري از شركت هاي اجاره اي مستقل خودرو در اوايل دهه 1980 شركت كنند
شركت هاي خودرو سازي بزرگ در سال 1980 شروع به علاقه مند شدن به صنايع اجاره اتومبيل كردند، چرا كه اسلحه هاي برتر مانند فورد و كرايسلر علاقه خاصي به برخي از سازمان هاي بزرگ اجاره زنجيره اي خريداري كردند. تا به امروز، بسياري از زنجيره هاي بزرگ هنوز توسط توليد كنندگان خودرو كنترل مي شوند و سعادت رنت نيز يكي از شركت هاي اجاره اتومبيل است

 

مطالب مرتبط
نيسان و اوپل و اجاره ماشين در تهران
اجاره ماشين و بازديد از شهر تاريخي يزد
اجاره ماشين يا استفاده از قطار
اجاره ون تشريفاتي
اجاره اتوبوس
سفر چند روزه با اجاره ون دربستي
ترانسفر تشريفاتي
اجاره ون دربستي
كرايه ون و اتوبوس تهران
ون مدرن
اجاره خودرو يا خريد خودرو
استون مارتين
اجاره خودرو بندر عباس

ادامهـ مطلبـ
| ۲۶ دى ۱۳۹۶ | ۰۱:۰۴:۰۲ | artin
،

the capital city of Iran

Iran tour

Tehran tour the capital city of Iran

 

Tehrān, also spelled Teheran, the capital city of Iran and the centre of the province (ostān) of Tehrān, located in north-central Iran at the foot of the Elburz mountain range. Since its establishment as the capital city by Āghā Moḥammad Khān more than 200 years ago, Tehrān has grown from a small city to a major metropolis situated in an urban region of 12 million inhabitants, Tehrān is Iran’s largest city and one of the most populous cities of the world .and you can choose best Iran tours between them .then don’t waste time for reserve Iran tour

 

Character of the city and tourism in Iran

 

With a dramatic topography reflective of its proximity to the highest peak in the country if you want to travel to Iran ask you tour leader to have Tehran tour . Tehrān is Iran’s gateway to the outside world. Tehrān’s image abroad was strongly influenced by the Iranian Revolution of the late 1970s. In the last two decades of the 20th century, television screens and newspaper articles around the world portrayed Tehrān as a deeply religious city steeped in tradition, fighting against modernization and Westernization. While the Iranian self-image is that of an ancient people with a long history and a rich heritage, Tehrān challenges these images, as the corporeal city is relatively young. Most buildings were built after the mid-1960s, and half of the population is less than 27 years old; many of the city’s institutions are even younger This often uneasy coexistence of old and new, of continuity and change, and a deep social divide between rich and poor characterize the city, causing vitality as well as tension and upheaval reflected in two revolutions and many social movements during the 20th century

Landscape

 

City site

 

The centre of the city is on latitude 35°41′ N and longitude 51°26′ E. Tehrān is located on the steep southern slopes of the Elburz mountain range, which traces an arc along the coast of the Caspian Sea in northern Iran. Its highest peak, Mount Damāvand (Demavend), has an elevation of more than 18,400 feet (5,600 metres) and is visible from Tehrān on clear days. The highest point in Iran, Damāvand is also higher than any other peak among the summits to its west in Asia and Europe. Figuring prominently in Persian legend, Damāvand holds for Iranians much the same significance as Mount Fuji offers the Japanese. The symbolic significance of this site and its location on the historic east-west trade route (Silk Road) have ensured that this area has been the site of significant settlement for several millennia. Towchāl ridge (12,904 feet [3,933 metres]), the site of a popular ski and recreation site linked to the city by a series of cable cars, dominates the city from the north, while the city’s southern reaches extend toward Kavīr, a desert located in north-central Iran

 

 

The northernmost limits of the city stand at about 5,600 feet (1,700 metres) above sea level and the southernmost limits about 3,600 feet (1,100 metres). There is a difference of about 2,000 feet (600 metres) between the northern heights and the southern edges of the city, some 19 miles (30 km) away. This dramatic difference in height and Tehrān’s location between mountains and desert have had significant impacts on the social and physical characteristics of the city

Climate

 

Tehrān has a hot, arid climate shared by many parts of central Iran. Although the summer is very long, the city enjoys four distinct seasons, and the Elburz mountain range prevents the humidity of the Caspian Sea in the north from reaching the city. The annual average temperature in Tehrān is 63 °F (17 °C), with an average annual high of 73 °F (23 °C) and annual lows averaging about 53 °F (12 °C). Extreme temperatures can reach a maximum of 109 °F (43 °C) in the summer and a minimum of 5 °F (−15 °C) in the winter. The city has an average annual precipitation of about 10 inches (230 mm) and experiences an average of 48 days of frost per year

 

Tehrān’s growing environmental challenges include air, water, land, and noise pollution. Motor vehicles, household fuel, and a concentration of industries generate atmospheric pollution, which cannot be cleared away, because of the effect of surrounding mountains and limited precipitation. For two-thirds of the year, pollutants caused by fossil fuels are trapped inside a dome of hot air. The north winds are not strong enough to mobilize the polluted air, and the major winds, which blow from the west, south, and southeast, bring with them more pollution from industrial production in those areas

 

The juxtaposition of mountains and desert has created diverse climatic conditions in the city and, as a result, a diverse social geography. Historically, the city’s more affluent population chose the northern foothills for their summer residence, where trees were more plentiful and summers cooler than in the south, which, being in the vicinity of the desert, experienced hotter, dustier summers and featured fewer trees. In the 20th century, as travel between the city and the suburbs became easier, the northern heights became an integrated part of the city

City layout

 

Tehrān’s urban layout is marked by a clear core-periphery distinction. The old core forms a small part of the city, where a number of older buildings and institutions can be found. Moṭaharī (formerly Sepahsālār) mosque and seminary, with its domes and minarets, was the one of the most impressive buildings of the city in the 19th century. The central bazaar, with miles of roofed streets, domed trading halls, mosques, and caravanserais, remains a tourist attraction as well as a centre of economic activity. Near the bazaar and the city’s central park, the site of the old royal citadel is now occupied by many central government buildings. Most of the business activities and services are located in the old core and its northward expansion, developed mainly between the 1860s and the 1940s. The city core is surrounded by residential areas and growing suburbs. Older residential areas are built in the traditional style of winding narrow streets and cul-de-sacs leading to one- or two-story buildings around a central courtyard; previously inhabited by a single family, some of the larger homes in these older residential areas are now under the combined pressure of multiple occupation by low-income and migrant households, planning blight, and the expansion of commercial activity. By contrast, newer residential areas consist of wider, straight streets and outward-looking buildings of various heights with walled courtyards. Despite a rich architectural heritage, a number of historical buildings have suffered the effects of construction and expansion. Only a few buildings were listed for conservation, though at the end of the 20th century some 5,000 buildings of historical and architectural value had been identified in the Bāzār (bazaar) and ʿŪdlājān (Oudlajan) districts alone

ادامهـ مطلبـ
| ۱۱ دى ۱۳۹۶ | ۱۱:۵۰:۴۷ | artin
،

the history of car rental

Car rental Iran and the history of car rental

 

Whether you're planning a trip to some foreign land or you just need a loaner vehicle while your car's enjoying a tune-up, chances are you've had to rely on a car rental at some point along the way. And yet, even though we've all used them, very few of us actually know the history behind the car rental industry and how it grew to become such an important part of every day travel and if you want to go to Iran you need to choose best car rental in Tehran and rent a car in Iran

 

History of Car Rentals the Beginnings

 

The U.S. car rental industry is believed to have began back in 1916, when a Nebraska man by the name of Joe Saunders decided to lend out his Ford Model T to local and visiting businessmen. This savvy entrepreneur affixed a mileage meter to the left front wheel of the vehicle and would charge renters a total of 10 cents a mile in order to cover the wear and tear on his beloved Ford

 

It didn't take long for Saunders to realize he'd stumbled onto a lucrative business idea. By 1925, Saunders' independent car rental company had grow to include operations In 21 states. Saunders also began to diversify his vehicle offering at this point – old Chrysler ads from the 1920's boast that Saunders' fleet included nearly million worth of Chrysler vehicles

 

The Battle Begins

 

Competitors quickly caught onto Saunders' unique rent-a-car model, and it wasn't long before Walter L. Jacobs started renting out a dozen or so Model T Fords of his own. By 1923, Jacobs' business was grossing more than million in annual sales, making him Saunders' main competitor

 

Both Saunders and Jacobs built their independent car rental businesses from humble beginnings, but only one would come out on top. In the mid 1920s, Jacobs made the acquaintance of Mr. John Hertz, owner of The Yellow Cab Manufacturing Company in Chicago. Hertz eventually bought Jacobs' car rental company, giving birth to what is now one of the largest chain car rental companies in the nation. Later, General Motors would buy out the Hertz's Yellow Cab Manufacturing Company, renaming the car rental portion of the business the "Hertz Driv-Ur-Self System

 

The Second World War, along with the expansion of the nation's rail system, helped facilitate the growth of car rental demand all across the United States. Railway Extensions, Inc., worked with rental agencies, allocating space for rental booths at railroad stations. They even provided telegraph service for rail customers so that they could reserve cars at one station and pick them up at another destination

 

Thank goodness we can now rely on the Car Rental Express reservation system to book rentals in advance

 

A Booming Industry Car Rentals from 1946 – 1970s

 

The car rental industry continued to burgeon following World War II. In fact, statistics from that time showed the car rental industry matched the growth rates of another popular transportation method – airlines. As airline passenger numbers grew, so too did the need for more rental vehicles. As with the railroads, it wasn't long until car rental companies began opening rental locations inside major airports. Hertz is credited with opening the first airport car rental franchise in 1932, providing travelers at Chicago's Midway Airport with a selection of top-notch vehicles

 

The real king of the airport car rental business didn't emerge until 1946, when Mr. Warren Avis launched the Avis Airlines Rent A Car System at Detroit's Willow Run Airport. Avis began his business with just three vehicles. Unlike other rental companies, which focused the majority of their attention on "downtown" rental locations, Avis directed all of his efforts on building airport franchises. Avis even used the airlines themselves to promote his company and attract new clients fresh from the skies

 

A Quick Look at the Independents

 

Being an independent car rental company during the 1940s was tough. Competition was fierce, and companies need to have unlimited resources in order to take advantage of the expanding marketing. This need for a greater market influence is what eventually promoted 24 independent car rental companies in St. Louis, Missouri to band together, forming the National Car Rental System in 1947

 

The Car Rental Industry Today

 

The car rental industry has experienced a lot of bumps and bruises over the past thirty years, as increased competition has created the need for innovative discount programs and complex price wars. This cut-throat competition resulted in many independent car rental companies going under during the early 1980s

Big automotive companies started taking an interested in the car rental industry in 1980, as top guns like Ford and Chrysler purchased controlling interest in some of the larger chain rental agencies. To this day, many of the larger chains are still controlled by automotive manufacturers

 

Recent Turmoil

 

The car rental industry, along with the airlines and other forms of travel, suffered a major blow in 2001 following the terrorist attacks in New York City. Today, the car rental industry is stronger than ever, thanks to convenient online reservation systems and useful price comparison tools. The Auto Rental News estimates that the U.S. car rental industry boasts more than 1.7 million rental vehicles – a number that's expected to continue to grow. Car rental in Iran is being grown and saadat rent is one of the  car rental Tehran companies

 

 

So Whatever Happened To Saunders

 

Saunders, like the car rental industry itself, experienced some major ups and downs. During the early 1930s, Saunders became a victim of the Great Depression, declaring bankruptcy. But, all was not lost. Remember those 24 independent agencies that banded together to form the National Car Rental System? Among the original founders was one Joe Saunders

ادامهـ مطلبـ
| ۱۱ دى ۱۳۹۶ | ۱۱:۵۰:۰۸ | artin
،

تزيين ماشين

تزيين ماشين عروس

 در زمستان روزها كوتاه مي شوند و باد شروع به وزيدن در باغ ها و باغچه ها مي كند با اين وجود و با گذشت سال ها ، هنوز تعداد زيادي از پيازگل هاي پاييزي براي پر كردن باغچه ها در پاييز وجود دارد. و حتي پيازگل هاي سفت و سخت زمستاني نيز ، پياور آور سفيد ترين روزهاي سال مي باشند از اين گل ها و حتي رنگ بندي انها مي توان براي كرايه ماشين عروس در تهران با گل نيز استفاده كرد توجه به طبيعت م يتواند ايده هاي عالي  براي ماشين عروس با گل باشد تنها كاري كه لازم است كرايه ماشين عروس است و همان طور كه مي دانيد اجاره ماشين بدون چك به راحتي امكان پذيز است و گل زدن ماشين عروس ارزان است پس كافي است گل هاي پاييزي را بشناسيد

براي نمايش بهتر اين گل ها ، برنامه ريزي نياز است. يعني بعضي از انواع گل ها ، ساقه ها و غده هايشان را در بهار كاشت مي كنند. به عنوان يك قاعده كلي ، بعضي از پيازگل ها بايد طي ۳ مرحله كاشت شوند. اما چند استثنا وجود دارد كه در اين مقاله سعي داريم كه به چگونگي و رشد پيازگل ها بپردازيم. در اين جا مقدار زيادي از گل هاي پيازي را در پاييز و زمستان بررسي مي كنيم ، اما اگر به گل هاي بيشتري غير از اين ۱۰ نوع گل نياز داريد ، سعادت رنت به  معرفي گل هاي پيازي پاييز و زمستان به طور كلي مي پردازد

 

زعفران


زعفران ها يكي از بهترين گل هاي پيازي در پاييز شناخته شده اند. اين جواهرات پاييزي ، شكوفه هاي خود را از طريق برگ هاي آويزان براي يك جشنواره رنگ به نمايش مي گزارند ! حتي قبل از اينكه شاخ و برگ آن ها پديد آيد. گونه اي از زعفران كم ياب در تركيه ، با گلبرگ هاي مرمرين آبي خيره كننده در ميان ساقه هاي نقره اي رنگ نفيس ، خود را نمايان مي كند. زعفران در پاييز مي تواند اگر مستقيما زير باران قرار گيرد ، خراب مي شود ، بنابراين كشت آن ها بايد در زير درختان و درختچه ها انجام شود تا اين گياه از باران هاي سنگين محافظت شود

 

گل كوكب


فراوان استفاده كرده باشد. گل كوكب ، دامنه ي وسيعي از رنگ هاي غني را دارد و براي خلق يك مجموعه رنگ هاي گرم واقعا مفيد است. آن ها حتي طيف وسيعي از اندازه را دارا هستند كه شامل كوكب هاي كوچك مانند كوكب پا كوتاه مي شود كه نگاه هاي شگفت آوري را حتي در خارج از مرزها به خود جلب مي كند. قدرت شگفت آور تنوع رنگ ها در گل كوكب ، مانند تحت تاثير قرار دادن همسايه ها با بشقاب هاي متنوع از غذاهاي مختلف براي شام است ! اين گل كوكب مي تواند حتي تا اندازه ۳۰ سانتي متر رشد كند

 

نرين


اين گياه يكي از ايده آل ترين گياهان پاييزي براي خاتمه بخشيدن به فصل تابستان است ! مشاهده ي گل هاي صورتي رنگ و خيره كننده نرين ، در يك صبح پاييزي مي تواند نفس گير باشد ! اين گل هاي پاييزي معمولا در سپتامبر و حتي ديرتر ، شكوفه مي كنند. تا زماني كه ساقه و شاخه هاي آن آسيب نبيند تا زمستان و فصل سرد مي تواند پابرجا باقي بماند. گل سوسن نرين به طور شگفت آوري به اندازه ي گل نرين bowdenii (كه انگلستان بسيار مقاوم است) ، پايدار است حتي با وجود اينكه ريشه هاي آن از آفريقاي جنوبي است

 

گل استرنبرجيا


اين گل شبيه زعفران ، يكي از گل هاي پيازي در پاييز است. پخش اين گياه يا گياه هاي پيازي سخت در گروه هاي بزرگ در كل باغچه ، مي تواند بسيار تاثير گزار باشد. اين گياه به طور شگفت آوري در موقعيت هاي سخت مقاوم است و از خاك ضعيف با زهكشي قوي نيز مي تواند استفاده كند . ريشه آن ها به شدت در تابستان نياز به آفتاب و گرما دارد

 

گل سيكلامن


يك قاليچه ي عالي از گل هاي پاييزي در باغچه است كه از ديدن آن به شدت مي توان لذت برد ! اين گياه به شدت به ساقه وابسته است و در زماني كه گياهان پيازي در تلاش براي رشد در پاييز هستند ، در مناطق خشك و زير درختان به رشد خود ادامه مي دهد. اين گياه يكي از معمول ترين گل هاي پاييزي است . كه در رنگ هاي نقره اي ، با برگ هاي مرمري و شكوفه هاي سفيد ، در كل زمستان بدون هيچ صدمه اي باقي مي مانند و قبل از آمدن بهار و تابستان ، از بين مي رود و پياز آن باقي مي ماند

 

گل گلايل سفيد


بدون شك در پاييز ، اين نمونه گل يكي از زيباترين گل هاست. در اواخر تابستان اين گل هاي زيبا و معطر شروع به بلند شدن مي كند ولي در اكثر مواقع ، در ماه سپتامبر اين گونه گل بيشتر شروع به بلندشدن مي كند. شكوفه هاي گلايل سفيد اكثر سفيد است ولي در قسمت پايه گلبرگ ها مي توان لكه هايي را مشاهده كرد كه قابل پنهان كردن نيست. در سراسر پاييز مي توان از اين نوع گل لذت برد اما بخاطر داشته باشيد كه اگر مي خواهيد اين گياه با ساقه ي سبز و پرگل ببينيد ، بايد ترجيحا در با سرماي زمستاني بيرون مواجه نشود

 

گل  بگونيا


اين گل يكي از مشهور ترين و پر زرق و پرق ترين گل براي ايجاد سايه روشن در پاسيوها است. اين گل فوق العاده زيبا از تابستان تا اوايل ماه نوامبر گل مي دهد و يكي از گل هايي است كه براي پشت پنجره و يا حلق آويز كردن سبد مناسب است ، زيرا اين گياه به شدت عاشق نور است. انواع معطر گل هاي بگونيا را مي توان پيدا كرد و آن ها را نزديك در ورودي جايي كه نور مناسب به آن برسد قرار داد تا به اين طريق از اين گل معطر قدرداني كرد

 

گل سيكلمن


اين گياه از هم خانواده ي گل سيكلمن hederifolium است . در اوايل ژانويه ، شكوفه هاي صورتي رنگ بالاي ساقه هاي آن شكوفا مي شود كه همانند يك قاليچه نقره اي رنگ با برگ هاي مرمري شكل است. اين نوع گل مكان نيمه سايه و خاك زهكشي شده مناسب و همچنين زير سايه درختان را ترجيح مي دهد و زيبايي آن بسيار شبيه گل بر في ( snowdrop ) است

 

گل برفي


اين گياه يك گل زمستاني كلاسيك است. اگر انواع مختلف از گل هاي برفي را انتخاب كنيد ، همه ي آن ها از محبوبيت و مشهوريت كافي برخوردارند و بايد هزينه هاي زيادي بپردازيد تا بتوانيد كه پياز آن را خريداري كنيد. اما نياز نيست كه براي لذت بردن از اين گياه زيبا ، پس انداز خود را خرج كنيد ! مي توانيد گل هاي elwesii و يا گل برفي  nivalis را امتحان كنيد كه پياز آن در سراسر منطقه و در انواع زمين ها كشت مي شود

 

گل زمستاني تاج المولوك

 

اين گل زمستاني توسط يك گل سبز رنگ فنجاني احاطه شده است كه بسيار شبيه آلاله است. براي باغبان هايي كه دوست دارند تا در كل زمستان باغچه آن ها همانند بهار پر گل باشد ، كاشت اين گياه توصيه مي شود. اين گل عاشق يك خاك مرطوب و سايه است و مناسب ترين مكان براي رشد اين گياه در زير درختان جنگلي است

ادامهـ مطلبـ
| ۱۱ دى ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۹:۲۲ | artin
،

آخرین مطالب ارسالی

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان